Meest gestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Je plaatst eenvoudig jouw bestelling via onze webshop. Via diverse keuzemenu's en invulvelden heb je de mogelijkheid om jouw bestelling naar wens te personaliseren. Zo creëer je een uniek product dat perfect aansluit bij jouw voorkeuren. Mocht je vragen hebben of assistentie nodig hebben bij het personaliseren, staan we altijd voor je klaar. Laat ons via de contactpagina weten hoe we jouw bestelling nog specialer kunnen maken. We kijken ernaar uit om jouw unieke items tot leven te brengen!
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
iDeal en bankoverschrijving.
Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger versturen?
Jazeker! Tijdens het afrekenen voer je eenvoudigweg het adres van de ontvanger in en selecteer je een afwijkend factuuradres. Op deze manier wordt de volledige bestelling direct naar de ontvanger verzonden en blijft de factuur op jouw naam . Als je meerdere ontvangers hebt, plaats dan voor elke ontvanger een aparte bestelling.
Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?
Heb je een bestelling geplaatst en merk je dat je iets bent vergeten of een vergissing hebt gemaakt in je bestelling? Neem alsjeblieft contact met ons op via onze contactpagina. Hoewel we niet kunnen garanderen dat we alles nog kunnen aanpassen, kijken we graag samen met jou naar de mogelijkheden.
Ik wil een item personaliseren, maar kan het nergens toevoegen...
Indien je geen mogelijkheid ziet om het item aan te passen, betekent dit dat op dit moment personalisatie voor dat specifieke product niet beschikbaar is. Je kunt gerust nog eens controleren en ons een bericht sturen via het contactformulier als je specifieke wensen hebt. We staan klaar om je te helpen!
Verzenden & retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelling:
Envelop/brievenbuspost:
Tot 20 gram: €1,20
Tot 50 gram: €2,20
Tot 100 gram: €3,20
Tot 350 gram: €4,20
Geen track & trace!
Brievenbuspakketen:
€4,30 per brievenbuspakket
Met track & trace!
Pakketpost:
DHL tot 10 kilo: €6,50
PostNL tot 10 kilo: €7,00
PostNL tot 23 kilo: €13,25
Met track & trace!
Wat zijn de bezorgdagen?
PostNL & DHL brengen onze pakketten op maandag tot en met zaterdag bij je langs.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Aangepaste digitale bestanden worden binnen een termijn van 24 uur per e-mail verzonden.
Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 48 uur verzonden.
Over het algemeen worden gepersonaliseerde items verstuurd in 3 tot 5 werkdagen.
Kan ik de bestelde items retourneren?
Aangezien alle producten op maat worden gemaakt, aanvaarden wij geen retouren tenzij er sprake is van een volledig verkeerde of onjuiste bezorgde bestelling. Neem binnen 24 uur na levering contact met ons op via e-mail of ons contact formulier voor retour instructies. Lees hier meer over onze retourbeleid
Overig
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Via het contactformulier zijn wij het snelst te bereiken. Je ontvangt binnen 24 uur een reactie. Wij staan voor je klaar!
Zijn mijn persoonsgegevens veilig bij jullie?
Wij waarderen jouw vertrouwen als klant en willen je verzekeren dat jouw persoonlijke gegevens veilig zijn bij ons. We behandelen deze gevoelige informatie met uiterste zorg en streven naar volledige transparantie. Jouw gegevens worden opgeslagen in onze beveiligde database via een veilige SSL-verbinding. Hierdoor hebben alleen een select aantal vertrouwenspersonen toegang tot deze gegevens. Personen die geen directe betrokkenheid hebben bij jouw gegevens, hebben hier dus ook geen toegang toe. We verzekeren je dat we jouw informatie uitsluitend intern gebruiken en zonder jouw toestemming of wettelijke grondslag niet delen met derden voor commerciële of andere doeleinden.
Hoe schrijf ik me uit van nieuwsbrief?
Het spijt ons te horen dat je ervoor kiest om geen e-mails meer van ons te ontvangen. Stuur alsjeblieft je verzoek via ons contactformulier, en je zult niet langer nieuwsbrieven van ons ontvangen. Als je in de toekomst toch weer op de hoogte wilt blijven, kun je je eenvoudig opnieuw inschrijven via de aanmeldknop onderaan onze website!
Hoe verwijder ik mijn Feest dingen account?
Het spijt ons te horen dat je overweegt om je Feestdingen-account te verwijderen. Als je dit verzoek wilt indienen, vul dan alsjeblieft ons contactformulier in. We zullen je aanvraag onmiddellijk verwerken. Onthoud dat je, mocht je van gedachten veranderen, altijd weer welkom bent bij Feestdingen!
Mijn vraag staat hier niet tussen...
Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur je vraag via de contactformulier en we beantwoorden je vraag meestal binnen 24 uur!